Avfärd!

Det får bli lite i oordning och så men så får det bli tills efter detta. Man vaknar så bakis att man inte kan stå, sitta eller ligga ner. Man måste packa och vet med sig att denna dagen innebär för många timmar i en bil + en extra åksjuka. Men med lite pepp av mamsen, syrran och Siri är det dags att packa ihop. vad man inte inser av att flytta är att man har sååå mycket saker. GAH!



Inte nog med att man hade ett rum att packa ut ur utan man har ett "förråd" också..

Med bilen packad till max är det faktiskt dags att åka iväg, till min lycka följer syster och Siri med. Precis som gamla tider. Så där satt vi inklämda och myste. För att inte bli mindre döende av resan övernattade vi i Sthlm hos kusinerna.. jag inser att ibland är man inte äldre än 8 när man tycker sånt här är underbart!!




Det enda tråkiga med den resan upp var vädret, det regnade konstant från det att vi satte oss i bilen till det att vi var framme i Fränsta. Men väl där var det underbart, det fångade mitt hjärta direkt och jag var såld.



Det växer mossa på skylten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0