Med min underbara Sofia

Visst är det konstigt att man ibland finner vänner som man bara klickar med? Det var längesen jag skrattade så mycket med någon och så ofta, så himla befriande. Vi beslutade att åka till stranden med några av Sofias vänner och vädret var underbart!




Det var sol, värme och vatten. En sån sommardag man längtat efter så länge nu. Men så åkte vi till Lomma och det var pizza på menun. Vi fann en perfekt plats (trodde vi). Det visade sig dock att allt och alla också tyckte det var den bästa platsen. Speciellt alla jävla bin!! och NYCKELPIGOR! En kan ju vara fint och lite sött, men när de är i miljontal är det bara skrämmande. De flesta tyckte som tur var bäst om Sofia och hennes kebabpizza, lite extra protein i den såsen.



Men jag ska säga att alla (fruktansvärad och groteska) insäkter var inte det mest chockerande som hände på den stranden. När gryningen kom började också alla människor komma. Men det var ENBART fjortisar, och råga på allt så var det inte nog med att ha kortkort och vara massmejkad utan man skulle ha högklackat också! Asså va fan? På en strand? Vi satt där och skrattade 

 - tänk sen när hon går i sanden då blir det inte mycket klack kvar

 - Ja, man har högklackat för att få snygga ben, vilken miss!

Där satt vi och hånade, men tänka sig när hon började gå!.. sjönk hon i sanden. Jag måste nog säga att jag var den som var mest förbryllad och chockad över detta intiativ av henne. Oj oj.
Efter ett tag fick vi besök av också fjortiskillarna med kasslerben. Aj! säger jag bara, man måste ju strypa blodet ner till fötterna? eller?
Vilken kväll vi hade, det blev underklädsdopp och mycket skratt. En helt underbar sommarkväll med otroligt roliga människor med diskussioner om Mega Hit, sjuka telefonsamtal om råttdanskar och massa annat. Visst är det konstigt att det är alltid när man ska iväg som man hittar guldklimparna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0