En konstig känsla

Jag har haft en konstig känsla i mig sen i fredag. En dimmig känsla av obehag och nedstämdhet. Jag förstod inte förrän igår vad det var, jag trodde det var en makalös hemlänngtan. Visst det är nog lite så också MEN som alltid kunde det bli beskrivet av tidigare händelser. Jag har, är och kommer antagligen alltid att ha svårt för förändringar. Det kan handla om stil, skola, hus, vänner eller jobb men det är alltid samma visa. Det konstiga är att jag aldrig förstår det själv, jag ser inte den röda tråden och därför vet jag inte hur jag ska hantera det. Men nu, tack och lov vet jag och har förslag på hur jag ska hantera det, tack mamma. Visst är det alltid så, det är en föräldrar som ser klart på allt! Allt och alltid, så himla skönt säger jag. Men tack vare denna hjälp med insikt har jag haft en riktigt bra dag! Jag har varit glad hela dagen och inte haft en enda dipp och i'm back on track. T.o.m teckningen känndes kul (det händer ju inte allt för ofta) och jag fick beröm! Snacka om att jag blev glad, och förvånad. Trodde verkligen att Nina skulle kommentera att det såg helt snett ut men hon sa bara bra saker YEAH, improvment.

Idag har jag vi också provat vattengympa; Rock'n Roll vattengympa hette det t.o.m. Det var ju spännande. Inte särskillt jobbigt men man var mör efteråt. Älskar att man iaf kommer iväg från skolan om ens bara dit. Nu i två dagar har vi haft hårsalong hos oss och det har blivit mycket amoniak i skallen. Men idag efter Alicia var klar blev det lite över och hipp som happ hade jag lite slingor i håret. Det blev såååå stor skillnad... not! Men det är alltid kul.

Idag började Idol, så jävla kul! Alla samlades i stuga 6 och det var cosy time. Sen skulle vi fira Cajsa (dock en dag för sent) med lite film och Step Brothers kom upp. FY FAN, jag tycker inte att misslyckade personer är kul, jag får livsångest (lite som när jag är full) och springer hem. Så nu är jag här, nöjd med att kanske komma isäng innan tolv och att vara halvt klar med den andra armvärmaren. I morgon, då jävlar!

Kommentarer
Postat av: mamma

puss

2009-09-09 @ 11:12:08
Postat av: Cajsa

hahaha jag tycker inte heller att det är kul med misslyckade personer men de där två är så härliga. De är liksom nöjd med hur det är tills de träffar varandra.

Har länkat din blogg på mina länkar på min blogg...okej, det där va en knepig mening men jaja..XD

2009-09-11 @ 09:52:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0