Modedesign

Att gå modedesign låter ju himla flashigt och coolt, men asså idag fick vi rita med pastellkritor. Senast jag gjorde det gick jag väl på mellanstadiet och det var faktiskt så att jag ritar precis som jag gjorde då. Det var inte direkt mästerverk man vill hänga på väggen som kom ner på pappert. Det var fula kriter i mesiga färger med noll design eller tanke. Jag tror nästan jag valt fel! För att inte bli helt nerstämd och erkänna mitt misslyckande var det lika bra att ta det som ett skämt för det är det man kan tro. Suck och suck. Det som dock var riktigt kul var att rita med pinne och flytande tusch, det var verkligen min grej. Det blev inte särskillt vackert men på något sätt kan man skylla på pinnen.. som Nina sa (vår lärare). Idag blev också jag och Alicia utsätta till Bill och Bull.. kommer inte ihåg vem som var mest korkad men det utesluter jag att Alicia är ;)

Man har ju hört om folk som gått på folkis och gått upp massa i vikt, och som det ser ut nu kommer jag väl bli en av dem! Vi äter hela tiden; fruktosten bryts av fika som bryts med lusch som nästan direkt blir en till fika som igen senare bli middag.. efter middagen är det dock vääldigt lång tid tills man ska sova så man hinner bli hungrig och äta en gång till. Så ser livet ut när vi inte försöker hinna med lite kreativt jobb och umgås med folk. Jag älskar att vara här!

Kommentarer
Postat av: jon

Hej! Härligt att du verkar ha det bra, trots att målandet alltså inte riktigt går som det ska ;)



Jag och kristoffer kom hem igårkväll, och resan har givetvis gått bra. De flesta städerna var helt klart värda att besöka, och resan skulle kunnat göras på fyra gånger så lång tid...



Kram

2009-09-03 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0