Oh nej oh nej oh nej!

Det som inte fick hända hände! Inte nog med att min egen kamera gick sönder, det var bull men gick och fixa men det HÄR!! Jag fick en lånekamera av Media Market och igår gick den sönder. Det var längesen jag blev så mållös och stum. Så nu får jag väl avbetala detta ett tag, för det är verkligen precis vad jag har råd och lust till.... BULL
Så om det finns någon som vet hur jag ska lösa detta smidigast kan ni väl snälla säga till!

Igår hade vi fest, Changing sex var temat och alla gick in för det stenhårt! Men eftersom alla taggat som fan för detta blev det väl liite antiklimax. Alla killarna (tjejer egentligen) blev stöddiga och tafsar, alla brudar (killar egentligen) blev diciga slampor.. så det blev inte kul som man trott tyckte jag. Lite mycket spyor, lite många tårar och lite för mycket attityd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0