Jaaaadå!

japp då var det klart! Första delen på jägarexamen avslutad med godkänt resultat. Suck vilken timme, lite skakis is slutet när de stod och rättade. Men tillslut blev det ett ja.





I feel happy oh so happy

Idag har jag ju också förutom pluggar till jägaren suttit i sysalen. Nu är ärmarna påsydda på jackan och jag vet inte vilket nästa steg är. Så satte mi till att vika stråveck.. jippi!







Det började ganska kul, men efter kanske 5 veck tröttnade. Framförallt när jag insåg att jag inte riktigt visste hur jag skulle få ihop hela linnet sen. Segt!


För alla er som vill ha gratis Spotify Premium klicka på länken!

http://www.gratispremium.com/?ref=197503

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0