Förbereder inför allt

Idag ville min kropp inte vakna, min plan var att det skulle vara en vanlig dag med tidig morgon för att få ut så mycket som möjligt. tyvärr var inte mitt sinne och kropp i symbios så jag sov till halv ett. Men sen dess har jag hunnit städa, tvätta vinterskor (och upptäckt ännu ett hål), mailat mina modeller, kollat upp allt smink från Smink.nu där det finns massor av superbilligt smink, dessutom får vi rabatt på allt (sponsrade). Nu ska jag också fortsätta min dag med att böja pscka min saker som mamma och pappa ska ha med sig. det är helt galet att allt det här är snart över. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, bra eller fantastisk jobbigt?

Jag har också ringt och grattat Kristoffer på födelsedagen. jag tänker på dig!



Tagen sista dagen innan jag åkte till Norr och vi åt på Italia

Nu är det bara att återgår, back to business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0