Mys i västgård

Nu har jag legat i soffan med Maja, Linn, Ali, Fanny och Linn och jag har masserat och kliat och trykt och petat på Linn konstant i två timmar och älskat det. Inser bara att det är för lite mys kvar för att inta ta till vara. jag tycker så mycket om alla att det känns riktigt tungt att inte ha detta snart. Jag börjar bli lite nervös iinför Norge, hur kommer människorna vara. Kommer det finnas någon jag klickar med? Det börjar kännas att det här med att inte bo permanent längre än 2 terminer inte är en livstidssituation. Men igen, ikväll var fantastiskt!

I morgon kommer ST (Sundsvalls Tidning) till sysalen och ska göra ett repotage, då jävlar ska jag vara där och inte sova till halv ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0