Paniken som blir till lathet

Jag har helt sjukt mycket att göra och hela tiden kommer det upp fler saker. Att jag sen blir sjuk gör int att min  erergi rusar iväg heller. Så nu borde jag sitta nere i sysalen och sy för allt jag är värd men jag vill inte, är inte sugen på att sy eller att umgås med någon. Vilket är oundvikligt där nere.

En rolig sak är dock att Linn fyller år idag! Grattis sötaste du!!

En annan rolig sak är att min blogg blivit någon form av Face2Face forum för frågor, men det är helt okej! Nu fick jag en fråga om hur man gör med personummer. Och efter mina telefonsamtal med massa förvirrade norrmär och samtal med bekanta verkar det helt enkelt vara mest pålitligt och mest värt att göra det på plats, i Norge. Då ska man ha med sit sitt pass, bra att komma ihåg.

Nu efter att ha städar allrummet ska jag väl trots min magänsla (säg säger mig att jag borde ligga i min säng) gå ner och möta folket... nooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0