Sent på natten

Klockan är kanske bara 00.40 men för att vara skoldag och ha den viktigaste dagen på veckan i morgon känns det ganska beige att vara vaken. Jag har dock kommit ganska långt på mitt linne och det kommer nog se ganska mycket ut som jag tänkte, bilder kommer i morgon. Annars var det terminens sista boxningspass idag och det kändes ju lite trist, för jag kanske blir frisk snart. Får väl utnyttja gymmet eller liknande. kanske börja springa igen? Då är det ju så att jag har en sån himla tur att ha en superkompis som heter Maja som är bäst på att peppa. Idag såg hon ut som en hoppandes gasell med hennes smala ben som bara flög upp till hakan på "höga knän", utan överdrivning. Hon må vara liten men det är mycket studs i de där benen. Alltid på vägen till träningen känner jag en viss oro för hur det ska gå, under passet vill jag nog helst dö, men efteråt då kommer lyckan. Lyckas alltid bli så hög på känslan att jag klarar av det att uppskattningen för Maja blir total! Sen har jag ju också Kajsa, som älskar att springa långt (hon med precis som Maja) och henne ska jag ut med på söndag, men blir lite nervös eftersom jag dog efter bara två minuter med höga knän, hur ska detta gå.

Sen har jag också ringt om massa sponsorering till vår modevisning, är ju en del som behövs men ingen verkar vara intresserad. Men är du eller du vet någon som skulle vara det så bara skriv!

Nu ska jag försöka göra min muskulära avslappning.. synd bara att mp3 dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0