1:a december

Idag är det den 1:a december och det har varit en fantastisk dag! Snön glittrade i solljuset och det såg riktigt mgiskt ut! Hade såå gärna velat dokumentera det med något annat än min mobilkamerna, men bättre det än inget.

I skolan idag höll vi på med tryckeri, och jag tryckte på nått röttyg med massa olika nyanser av vitt-grått-svart. Vi använde oss av papper och drog remsor. Det blev lite som en bokskog.Men det såg lite trist ut sä för att "spexa" till det lite skar jag ut ett litet koala-linande troll. Det roliga var att jag faktiskt trots min skeptism fick komplinganger för det. Så det var ju kul.

Det tråkiga dock med att gå i skolan är att man missar alla soltimmar, om det för en gångs skull faktiskt är några. Heeela dagen har jag bara velat slänga mig i snön och rulla runt. Tyvärr har det inte funnit något tillfälle så jag får väl vänta... suck.

Nu är det bara:

sju dagar tills jag fyller år

17 dagar tills jag kommer hem

19 dagar tills jag ska ha kalasmiddag

20 dagar till jag träffar dig...

och

24 dagar till julafton!


KÄNN PÅ DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0