2:a december

Idag har det varit en heeelt otroligt vacker dag. Solen har verkligen strålat, snön har gnistrat i ljuset och den har knastrat under fötterna. jag fick chansen att ta en liten promenad under dagsljuset när jag till min förtjusning fick en liten lapp i min brevhylla där det stod att ett paket på Ica väntade. Helt fantastiskt var det att gå dit.

Det är något med att få post här. Det är lite som en status, tyvärr. Man blir sådär lite avundsjuk när andra får brev. Men när jag sa detta till mamma frågade hon hur många brev jag själv skickade... jag är tyst sen dess.

Meen är det någon som får för sig att de vill skriva är adressen:

Ålsta Folkhögskola
Fränstavägen 209
84012 Fränsta

Vi höll på med tryck (idag igen) och det gick väl helt okej. Jag tryckte på ett ulltyg med ett varierat resultat. Men helheten blev ganska fin så sen försökte jag sy en påse av det... det gick väl inte alls så bra så det lilla projektet har jag väl lagt på vila.

Idag fick jag nya goooda nyheter angående min kamera! Jag får en helt ny! En sprillans ny kamera i samma modell! Skojja att jag blev glad, och lättad. Äntligen kanske det blir en lösning och aaldrig mer några problem!

Vi har ju Luciaövningar nästan varje dag. Och jag fick en ja, komplimang av Petra som fortfarande gör mig lite smygglad. Hon sa nämligen (inte ordagrant) - Innan har jag inte alls tyckt det var kul att sjunga, men nu vill jag göra det hela tiden. vad är det som har hänt, vad har du gjort med mig Johanna?

Wiii... som om det var jag som gjort henne intresserad, de e lycka! Man inser lite hur man saknar det man egentligen gör, speciellt när det går dåligt. Ofta, eller iaf oftare så funderar jag på vad jag egentligen gör här. Jag kan ju inte sy! Jag är väldigt korkad.. känns det som och mitt sociala uttåtriktade liv är totaldött. Jag har coskå börjat tvivla på mina kunskaper och mitt engagemang när det gäller regi, mitt sjölvförtroende har flytt och jag kommer inte ihåg något jag kunnat. Kanske är jag bara nere i en svacka.

På fredag ska jag till Stockholm och hälsa på min kära far och jag hoppas verkligen att det ska ge mig ett lyft!

Nu ska jag försöka somna innan tolv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0