Mästerligt bygge

Jag säger bara det att jag, Petra och Kajsa funnit nya yrken. Jag ska då satsta på att bli byggnadschef, Petra ska bli första spritsare och arkitekt och Kajsa ska gå Tillskärarakatemien! Hahah vi har arbetat 12 timmar med ett pepparkakshus och det känns sååå bra att vara klar! Bilder på vårt projekt: Bra skit! kommer sen.

Vad som också känns bra är att alla Luciaövningar är fördiga. Vi har nu sjungit på två stället (först i sportshallen för över 350 personer) sen i matsalen för ca.. 50? Men det var kul, jag har veeerkligen inte nerver för att stå på scen märkte jag. Det enda som kändes trist var att Babbis kom in och ja - Ja det var väl lagom bra. Tack för den liksom!.. frivilliga och allt.

Sen har jag börjar sy på min Leo.klänning... jag hoppas verkligen den blir bra! och klar innan jag åker. Men jag älskar trikå!!! Men det behöver man ju en olverlock till.........


SNART KOMMER JAG HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0