I en annan del av Fränsta

Sitter och kollar på Köping, Ali ligger i soffan bredvid och halvsover. GulleMaja kom in med en påse godis till oss, trevlig kväll om jag får säga det. I morgon börjar skolan igen och är som en vanlig vecka. Känns som om det var ganska länge sen, back to the rutins.

I morgon ska jag, Matilda, Petra och Kajsa börja på ett litet grapefruktexperiment. Tanken är att vis aka bara dricka grapejuice i 4 dagar. Det ska bli spännande och se om vi orkar med det och om vi ens klarar av två dagar.

Jag börjar se fram emot lovet v 10. Då bär det av till Stockholm för att bo hos pops i en vecka. Jag ska få träffa Emilia! Så himla kul efter säkert ett års väntan. Jag ska kolla Bäckmans med Matilda. Åker till The Penningbridge (Örebro) för att hälsa på Alicia och göra massor av turistiga saker som att gå på Svampen (?) eller vad det nu var och slottet. Halleluja vilken trevlig dag och sen hoppas jag på lite party och trevliga mäniskor. Senasre tillbaka i Sthlm ska jag och Hanna bada på Centralbadet och lyxa till det lite. Jag ser helt enkelt att detta blir ett bra lov!



Ali goes crazy innan showen




Öva pose innan visningen




Matilda satsar på något nytt medan Anna och Kajsa kör säkra kort




Maja var söt och fluffig




Emma kollar om hatten passar. Jag agerade frisör och ett par stycken fick en rätt fyllig look.



Fanny peppar!




Vårt tema var ganska tydligt; det var isglacial och vintern är här. Därför skulle alla ha var sin snöflinga i ansiktet. Min var målad av Fanny. Rätt läckert enligt mig. Det var så gulligt, vår lärare Nina kom fram till mig och tyckte minsann att dagens smink var otroligt välgjort. Tack tack för den komplimangen!




Fanny är rätt skicklig på att rita på sig själv med.




Petra äger scenen!




Tina var här och hälsade på, Petras kompis från Umeå.




Linn hade ett horn i ryggen, mycket charmerande.




Eftersom det är Alla <3-dag denna helgen så bjöd skolan på en liten suprise!

Kommentarer
Postat av: Linn

ibland tror jag att du inte tycker om mig...jag menar bloggen och fejjan tycker jag är rätt tydliga bevis? eller har jag fel? HAHA har du bara fula bilder på mig??? Jajaja, okej då.

2010-02-14 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0