En bättre tillvaro

Ah! Mindre smärta i min trigeminusnerv och det känns så bra! Kanske Åre blir en bra resa. I övrigt har mitt humör vatt helt annorlunda idag än i går tex. Jag har dansat, skrattat (utan att få kramp i käken) och sjungit, typiska tillfriskningssymtom. Jag har också blivit klar med en tröja, tack och lov, som jag ska ha till modevisningen.





Fram och baksida

Tanken är att jag ska fota detta sen med Andreas. Så himla kul att kan ställer upp! Som idag tex. han fotade oss i modeklassen till vårt program till modevisningen. Så shysst!

Idag har jag suttit i sysalen hela dagen och det känns så skönt! Äntligen kommit igång lite och börjat på min väst, och faktiskt börjat sy ihop den!



Lite av processen









Och såhär långt har jag kommit ikväll. Det ska bli lite stickningar på den och fodret ska också bli randigt i lite silver och så, det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Julia Adner

Vad fin tröja, och de andra sakerna ser också fina ut, vad är den gråa för något? västen är väldigt fin också. ringer för vi måste prata om mamma i morgon!

2010-01-23 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0