Snabb i vändningarna

Jag fick ett väldigt uppskattat samtal av min gode vän Jon igår och efter att ha disskuterat 2009 kom jag på att det inte alls är så himla skönt att lämna det helt och hållet bakom sig. I våras hade jag det så otroligt bra! Och det är mer än ofta som jag längtar tillbaka till den tiden... Jag hade ett shysst jobb, bodde inne i Lund med min fantastiska familj. Vi hade supermysiga chillkvällar i någons säng (typ Krilles) och hittade på ständiga bus.. typ mot Sofia. Ärligt talat så var jag så sjukt lycklig då. Solen lös och man blev brun, ahhh!

Så.. med lite eftertanke så tror jag att alla år innehåller något man håller av, saknar och vill återuppleva. Men jag känner ändå, trots minnena att jag satsar mer nu. Detta ska bli mitt år och jag ska göra nått.. iaf komma bort från Lund om man säger så!

Igår.. måste bara berätta så var jag med Majje på Stoff & Stil och köpte tyg. Vi kom väl dit vid 10 tror jag och vid 13 åkte vi hem. Helt slut och 950 kr fattigare. Men det är okej, den är ju trots allt en investering. Nu vill jag tillbaka till Norrland<3

Kommentarer
Postat av: jon

Jag tänkte det, våren var ju faktiskt riktigt bra.

Jag kommer tyvärr inte till lund förrän imorgon kväll, så du får ha det så bra i norrland helt enkelt! /Jon

2010-01-06 @ 20:25:31
Postat av: Maja

haha det är sinnes. men oj vad vi ska lära oss mycket!! längtar tills vi ses igen, uppe i fränsta då! <3

2010-01-09 @ 16:36:54
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0