Vinteräventyr

Idag betsämde jag, Linn och Alicia att vi ska följa med Petra till Åre i slutet av januari! Så himla kul! Jag har ju vatt där en gång innan och det var ju både kul och lite omtumlande. Första dagen bryter Julia handleden, och kvällarna var inte alltid särskilt roliga. Men! nu jäklar! Jag känner mig verkligen taggad! Vi har också planer på att lyxa till oss med ett dagsbesök på Holiday Club. Heeeeeeeelt underbart, så det så!

Tyvärr blir det ingen Eco-modevisning eftersom det visade sig att det är just den helgen vi har Isglacialen. Så det känns ju trist, hoppas att det blir av nästa år igen.

Att komma tillbaka till Fränsta är underbart! Livet börjar igen, även om syandet kanske inte riktigt tagit dart än men jag menar det är ju fasktiskt bara första dagen och jag känner att i morgon, då jävlar!

Vi började föresten med ett nytt ämnde idag, dräckthistoria så det känns ju jättekul. Jag ska först skriva om rokokons dammode och sen om 50-tals modet. Mycket mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0