22a december... vart tog månaden vägen?

Jag blev helt överumplad idag när jag kom på, den är två dagar till julafton.. är det helt okej? Det har gått fort, för fort. December skulle ju vara en mysig månad med massor av vänner igen och en och annan puss.. shiet vad galet det blev. Efter ett ganska tydligt ointresse försöker jag fouksera på mina egna.. kunde ju gått lättare. Men, övning ger färdighet har jag hört. Nu är jag iaf i Simrishamn och min mormor och morfar och strosar omkring, mest inne i huset. Ute blåser det så himla mycket, hade jag helt och hållet glömt bort med Skåneland. Tji fick jag. Jag har redan fått Fränstalängtan... eller familjelängtan kanske jag ska säga.

Jag hade middag härom kvällen hemma hos mor min. Det var himla lyckat! Vi hade både julkänsla och god mat. Men framförallt hade jag mina nära hos mig. Ibland glömmer man bort hur fina ens vänner är. Och därför längtar jag väääldigt mycket till Nyår! Då blir det sjurätters med Hanna och Elise. Grymt!

Förövrigt är julkalendern SUPERspännande och jag dör lite varje gång det tar slut, kalla mig barnslig.. jag kallar min nostalgisk. Det gör jag också när jag kastar mig i snön och gör snögubbar..

Jag har också fått kontakt med Kodak och de har nu ääääntligen skickat iväg min nya kamera, nu blir väl bara nästa projekt att hämta upp den.. Illa om den kommer till Norrland och ingen finns där och ta hand om den, stackaren!

Kan hända att det är lite isolerat här så jag blir knäpp.. men vad gör man inte (i onödan)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0