Oförståelse

Ibland förstår jag inte. Ibland tror jag att jag tänker för mycket.. men jag inbillar mig att det inte stämmer (och oftast får jag det bevisat) Men, men jag förstår inte riktigt det där med känslor...

Men vad jag dock förstår är att mina byxor är klara! och de blev helt okej. Jag kommer faktiskt använda dem, det ni. För att dokumentera dem så bad jag Andreas fota mig..



Tack och lov fanns det bilder som jag inte visa magen på.. suck



Lite fix och allt blir bra.. Bravo Andreas!

Jag tycker ju att det är rätt så kul att fota, så det blev några till.. men inte på byxorna kanske.







Tack Andreas!!



Och för alla er andra såå.... vi ses snart!!

Kommentarer
Postat av: andreas

coolt =) Med lite mer övning så kan ju bilderna bli ännu bättre! Ha en riktigt skön jul!

2009-12-17 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0