What a night.... som de säger

Trött och mätt.. väääldigt mätt, är det skönt att ligga i en riktig säng inne i Lund!

Middagen ikväll var riktigt lyckad, jag har lyckats med min första hjortstek och potatisgratäng. Och att dömma tror jag (och hoppas) att André tyckte lika. Efterrätten var ju en tänkt en chokladfundue med diverse frukter vi illa kvick gick och köpte medan allt stod på spisen.

Men det blev inte mycket smakat av det, inget alls faktiskt. Vi hamnade i matkoma så det blev en stunds vila istället...

Trött och mycket nöjd kollar jag på Victoria's Secret Shows på www.veryglamour.com och njuuter av vacka underkläder som man baaaara kan drömma om. Jag menar, när kommer jag ha råd med en 6 millioner dollar bh?... well never!


/>

I keep on dreaming..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0