ÄNTLIGEN KLAR MED LIVET!

Nu, 02.26 är jag ÄNTLIGEN klar med den jäkla kavajen som jag jobbat på i all evighet känns det som! Den blev bra, faktiskt, jag är nöjd. Den blev dock inte sååå bra som jag velat men det var också min första! Jag tog bilder på den med mobilen men dockan har inte alls samma kroppsform som jag (mycket underligt) så det blev inte så snygg passform så ni får vänta. Som vanligt kommer jag tvinga Linn <3 att fota mig så lite feta bilder kommer sen.

Linn ska faktiskt fota en annan sak som jag också blev klar med idag; min julkjol! Den blev perfekt! Den sitter precis som den ska OCH ger utrymme för julmat utan att det syns ;) det är design det.

Eftersom kjag ska till Sthlm och hälsa på min kära pops i helgen kommer uppdateringen bli om än sämre än förrut så antagligen blir det en rewiew. Och förhoppningsvis ser ni bilder på mina kreationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0