Nytt nyare

Som jag lovat ska ni få se mina nya plagg. Till min hjälp hade jag Linn som fotade och regigerade, och det blev mycket bättre. Tack! Men alltså, det här var lätt de svåraste fotosesionerna. Det var inte helt lätt att få till något som fungerade. Men med 300 bilder till förfogandet var det iaf något som blev bra.

Det första är min kavaj, som vi hade som uppgift i skolan. Vi skulle göra ett liv (en överdel). Jag hittade ett Burberry-inspirerat tyg som jag fastnade för direkt och designen mer eller mindre hittade mig. Ja det kanske inte är så jätteavancerat men jag är nöjd... tillslut.





De bästa bilderna ska jag ha till min pressentation så de får ni se sen.


Sen har jag ju också gjort en julkjol.





Ego? Vaddå.. jag?

dessutom så gjorde jag klart min första stickade mössa! Den fick Andreas, hoppas han blev nöjd...

Kommentarer
Postat av: mamma

skitsnyggt!

2009-11-11 @ 07:08:46
Postat av: andreas

Andreas blev nöjd! shit vilka grymma bilder!

2009-11-22 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0