Rutiner och orutiner

Jag är en vääldigt schematiskt lagd människa, dvs (enligt mig) fungerar bra med rutiner. När man går i skolan så som jag gör på internat så är det lätt att veta vad man ska göra från morgon till kväll, men vad jag inte trodde var att det skulle bli så svårt att komma tillbaka till dem efter bara en veckas lov. Men där är jag nu. Det är onsdag och jag har inte lyckats hålla någon planering what so ever! i måndags missade jag både springturen (dock KAN jag inte springa med min förbaskade fot!) och african moves... igår var jägaren inställs så det fick iaf bli en promenad på två timmar, MEN IDAG när jag har box (which I loove) så pallade jag inte. Jag gick inte dit! Vad är det som tar åt en?

Vad som är skönt dock är att jag kan hålla på med mina 4 olika projekt som snurrar runt i huvudet. Ibland är det svårt att prioritera. Jag ska till Sthlm på fredag och hälsa på pops och innan dess ska jag ju hunnit klart med min kavaj men jag inser just i denna stund att det aldrig kommer att gå! Jag är upptagen hela eftermiddagen och kvällen i morgon att det finns inte ens en sekund att sy, illa illa illa.

Nu sitter jag iaf här på mitt rum och bara stickar och stickar och stickar och stickar..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0