The women in black

Igår kväll var det födelsedags fest för Hanna! Och då är det ju
självklart fest på agendan. Det hela började väl vid 19-20 nån gång men jag, Matilda och Petra hade inte så lätt för att komma igång så någon gång vid 21-22 kom vi iväg. För att snabba på processen skippade vi sminket och stastade på brillorna istället..

I brist på sladd mellan mobil och dator får ni helt enkelt försöka föreställa er tre assnygga tjejer i svarta kläder från topp till tå med feta brillor. Helt enkelt lite stjärnstil på oss. GRYMT!! - Var är VIP-rummet va?

Det var iaf väldigt kul igår, Matilda och jag övade lite julsånger i duschen. vad vi dock inte väntat oss var publiken i rummet bredvid, som bestod av Petras föräldrar.. smidigt.



To reality!

DET SNÖAR UTE!!!

Och det är heeelt underbart!! Det är 1a advent och julstämningen bara flöööödar här uppe i Fränsta. Kunde inte blivit bättre- Jag och Matilda tänka att vi skulle gå på gudtjänsten idag för att få sjunga Hosiana Davids son, meeeen så var den flyttad till grannbyn torpshammar. Tji fick vi! Men en härlig liten promenad i vintervädret fick vi iaf. När vi kom tillbaka blev det ett bekymmrande besök till sysalen och ett överläggande om jag skulle våga lägga ut mitt j*vla mönster på tyget.. det gjorde jag. Och nu får det väl bära eller brista.

Jag har förövrigt haft en väldigt omfattande 1a advent-rigning till mina nära och kära och jag älskar verkligen det här! Julmarknad, julmust, pepparkakor och julstjärnor! wiii!

I nästa vecka ska iaf Kodak ringa mig och då får vi se om vi lyckas skicka in den till Sundsvall så att den senare kan ta sin andra tur till Tyskland.. usch jag blir sååå deprimerad över det här!!

Till något roligare så är det bara NIO dagar kvar tills jag fyller år, vad nu det ska vara bra för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0