In progress

Idag känns stämningen lite bättre, alltså systämningen pratar jag om då. Jag har tagit tag i min jeansjacka och nu har jag börjat få struktur på den.



En ljusblå jeansjacka med spetsdelatjer

Jag hade från början ett mörkare typ men jag fick lov att bleka det (med klorin) för att få rätt färg. Tyvärr luktar tyget klor nu så man blir helt snurrig (kanske inbillar mig) och att det kliar på händerna. Men det får det vara värt. jag skulle ta en till bild på hur långt jag kommit men då hade såklart batterierna tagit slut så det får bli i morgon. Då ska jag också visa en liten blus som jag blivit klar med.

Idag har jag beställat massor av nya pennor, båpde akvarell och Pro Markers! Oh jag längtar redan tills de kommer, för då ska jag ta och rita ner min kollektion lite snyggare än nu. Man får ju en aning prestigeångest av vissa i klassen *host Maja*  men man blir samtidigt taggad på att komma igång. än så länge känns det dock lite onödigt eftersom jag har typ fyra färger.

I morgon ska jag och Kajsa stå och sälja lotter till vårt lotteri (för att sponsra vår modevisning) och vi ska så sälja slut på alla! Jag har gjort en jättefin rosett, som jag mer än gärna skulle vilja ha själv. En liten bild på den kan jag nog också bjuda på i morgon.

Det var mycket som hände nu, som tex. i helghen ska vi på kalas för Frida och Nate (en trvlig karl det där). Sen ska vi nog dygna i sysalen också, ska nog propsa på lite om det. Sen fick jag ett mail från en tjej som sett min blogg och att jag ska jobba på Face2Face och skrev att det skulle hon med. Så himla kul! Gött med att få kontakt med någon redan innan man börjar, får se om hon får samma orginisation som jag.

För någon dag sen vad jag och Fanny ute och gick och såklart hade hon med sig kameron och ännu mer självklart blev att jag antog mig rollen som fotoobjekt. Och det blev väl inte bara en bild utan miljoner, hon har ju en sån snabb kamera! Tyvärr blev det inga på oss tillsammans så det blir en session på... mig.

















Kommentarer
Postat av: Sofia-Linn

oh! kul att jag fick en liten plats i din blogg! måste säga att jag är imponerad av din design. Verkligen snygga grejor! älskar kläder med snygg design. Man kan ju hoppas att man kan börja köpa sånt efter norgejobb, hoho!

2010-04-23 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0