Focus/Ofocus

Jag är ledsen klassen men det här med utsällning känns sådär kul, suck. Men jag har iaf varit duktigt och kollat upp över 30 jobb som jag ska söta, hoppas någon svarar. Denna helgen har jag verkligen ängat åt Norge och mitt CV, det är ju bra men så trist.

På senaste tiden har det här med att gå i skolan blivit lite för mycket som en vardag vilket gör lite lite småtråkigt. För egen del skulle jag bara vilja sitta och sy, bo i en storstad så man kan leva, och hitta på massa saker. Tyvärr kan vi inte sy hela tiden, storstaden är för långt bort för att kunna göra det ofta och det är helt omöjligt att hitta på något i 1,5 meter snö och -30 grader. Nej jag menar inte att gnälla men jag börjar känna mig sådär instängd.

Nej veckorna är lite roligare än helgerna, eller iaf mer effektiva. Men snart är det LOV och då blir det massa roliga utflykter. Det blev till Örebro för att träffa Ali, en sväng på Centralbadet, Bäckmans ska få en chans och pops och jag ska också försöka ses. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0