Inte, inte, inte, inte alls!

Jag vet inte var eller när det började men denna dagen har börjat dålig och slutat lika så. Inte nog med att min kjol som jag sytt gick sönder igår, j*vla blixtlås.  Det var länge sen jag var så arg på någonting.. Sen visade det sig att det var omöjligt att laga så jag fick sprätta upp hela grejen, KUL! Men det värsta var nog när min tand gick sönder, skit-tand rent ut sagt! Dumma folktandvården som inte kan laga sina saker på rätt sätt. Nej, så för att sätta tillbaka den lilla plastbiten kostar det 600 - 700 kr, jag blir så trött. Tack och lov fick jag ett helt otrloigt efterlängtat brev ifrån London som gjorde livet så! mycket lättare!

 

Jag, Maja, Emma, Alicia, Anja och Cajsa som tog oss en tur in till stan sen för att kolla podier till vår utstälning på Kulturmagasinet. Sen satte vi upp några assnygga affischer som Petra och Fanny gjort, yeah!

 

Min sista besvikelse ikväll var när jag så duktigt gjort köpt egna uppladdningsbara batterier till min kamera men får till min stora sorg märka att de inte fungerer...

 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0