Total förlust

Jag erkänner; jag misslyckads! Trots att fördelarna övervägde nackdelarna men det var helt enkelt så att hungern tog över så jag åt. Jag åt en jätteäckligt pastagrej MEN jag är mätt, och glad. Det här med att bara dricka grapefruktjuice lät såm en väldigt bra idé men i verkligheten var det lite jobbigare, så kan det va. Kanske ett nytt försök får göras i sommar utan vissa stressfaktorer runt omkring.

Efter glacialen har vi varit i tidningen en hel del och dagen efter var jag och Petra i Sundsvalls tidning, tyvärr var journalisten kass så vi låter inte särskillt kvicka men vad gör man inte. Senare kom också en liten reccension från  Dagbladet och lite bilder. Kul att det har blivit så uppmärksammat. Vi hade också kassat in 23.000 kr under 4 timmar så vi känner oss nöjda. Förra året lyckades de bara med 11.000 kr. Suckers!

Nej jag borde börja skissa på min kollektion, speciellt nu när Patte vill ha tillbaka sin dator. Attans!

Ne jag måste bara klargöra en sak om den här grapegrejen. Det var faktiskt inte jag som störtade först! Det var redan vif middagstid som Petra kastade in handduken och förklarade sig som 1:a slaker. Det var konstigt det där, för redan vid tio-tiden började jag få huvudvärk och sen eskalerade smärtan hos samtliga tre. Vi klarade nästan en hel dag och Matilda klarade sig längst, hon hade inget att äta trots hon ville tillslut. Ett spännande försök som inte gick så bra. Kanske det fungerar bättre när vissa stressfaktorer inte är så konstanta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0