En ljusare tillvaro

Igår så for vi några stycken in till storstaden och förbi mot Gnarp. Där kan jag väl inte påstå att jag hade samma innerligga känsla som första gången, det blev ett ljust fodertyg och ett svartprickigt transparent trikåtyg. Efter besvikelsen efter bristande mockatycger åkte vi in till Sundsvall och Ohlssons Tyger. Ah äntligen hiittade jag vad jag letat efter och kanske lite till. Men nu är allt förberett inför västmakeriet så det är väl bara att hugga in, efter att två arbeten skrivits. Suck.

När vi kom hem, sådär åtta på kvällen (skönt att det gick att boka bilen längre än 4 timmar... Fanny) så var jag sjukt taggad på ett av mina inköp; hårfärg. Ah så najs! Nu är jag blond, snyggt blond! Och det fetaste eller ja det bästa med det var att det inte är någon blekning, mohaha no slitage. Happy frappy.

Det var fest på skolan, som vanligt. Och jag hade bestämt mig att inte delta för jag hade mina aningar om hur det kunde bli och inte för att allt för mäktig så besannades min intuition och att höra från en fågel är jag mer är glad att jag inte gick. Men innan familjen gick ner han man få en skymt av dem.



Maja tycker det är viktigt att lukta gott, även i munnen!



Skeptisk?



Nee, taggad!



Petra och jag var de enda som inte joinade partyt, det var väl tur..



För Petra hittade sin nya stil, man.



Linn skulle bara slänga upp håret i en toffs, det blev ett sjukt bra hjärta! <3



Frida körde på retrostilen, sugrör och öl.



Fanny vägrade vara seriös, därför fanns det inga hmm neutrala bilder (men va gör de).



Alicia var supersnygg i svart transparent skjortklänning, lite avslöjande kanske.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0