Inte alls en bra dag

Usch och fy, jag vet inte vad jag ska säga om den här dagen annat är det har inte varit min dag tyvärr.

Den började med att vårt pepparkakshus var förstört; någon har snott dörren, tagit massa "snö" (bomull) och brutit sönder taket, KUL! Sen så när jag pratade för hela skolan om det här så sa bara vår rektor - Jag håller med. När jag förklarat för alla att det är inte okej att göra så (och massa mer såklart). Det är nämligen så att är det nått jag går igång på och blir arg på är när någon saboterar ett engagemang. HUR kan någon komma på idén att förstöra någons arbete som vi lagt ner så mycket tid och pengar på! Tänk så händer samma sak med våra kläder, eller med journalisternas foton eller liknande. För ärligt talat så är det samma sak. Det handlar om repsekt för andras saker!

Nej jag blir verkligen arg och besviken på den här skolan ibland, och framför allt de som går här! Vad är grejen! Men rektorn då, jo efter middagen disskuterade vi det här om hur han hanterade situationen (det var ändå skolan som annornat tävligen) och hans kommentar. Ämnet gjorde mig sjukt irriterad så jag gick upp till honom och förklarade hur jag kände. Jag tycker att som rektor ska man stå upp för de elever som engagerar sig för skolan och är med. Jag tycker att han borde ha stått upp för mig mer, eftersom jag pratade, och krävt lite mer respekt för det borde finnas en nolltollerans för sånt här när man är över 20 år! Vi är vuxna människor men vissa har fastnat någonstanns på vägen.

Inte nog med det (idag blir det ett klagoinlägg) så har det gått pisströgt med mina byxor. Trodde jag skulle hinna klart eftersom det inte var mycket klart men istället hann alla andra bli klara, med det nya projektet. Det känns inte helt okej att vara så slow. Men i morgon, då banne mig måste de bli klara.

Som om det inte vore nog har jag fått en fantastisk inflamation i min mun, längs bak vid en visdomstand (dock inte den som gör ont) har mitt rackarns tanskött gått och dött.. nästan iaf. Så på råga på allt så går jag med ständig värk!

Usch, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0