Mot norra vägar

Ikväll bär det av, halvvägs i alla fall. Jag ska till pops och Stockholm, underbara Stockholm... hahah usch vad det låter kliché! Men så är det i ändå!


Jag har bara ett problem... väskor. Inte nog med att jag redan lämnat min Stoff & Stil påse med Alice, jag har stroa problem hur allt ska komma med! Jag undrar om tåg har någon maxvikt på bagage.. hujeda mig! det är så himla konstigt att åka igen, men jag vill verkligen! Jag träffade Lina och Peter med Klara och Minna och förrutom att jag vill skaffa familj och barn och hela köret nuuuuuu så känner jag att Lund är litta för liten för mig.. eller tråkigt om man nu ska vara mer exakt. Egentligen vill jag väl inta ha egna barn än men jag tar gärna deras som substitut! Lina och Peter gör mig så himla glad, lugnt och lycklig... inte konstigt att jag inte kom därifrån förrän långt efter barnen sov <3

Jag fick precis ett mail från den eco-modevisningen jag vatt med tidigare år och de undrade om jag var intresserad i år igen, och ärligt talat är jag vääääääärkligen det!! Detta är det dryga med att bo i Norrland. jag kollade på biljetter och det blev inte så farligt dyrt, och det tar bara 18 timmar tur och retur så snabbt går det också. Hoppas bara på att mina lärare accepterar det och att det inte blir mycket dyrare tills jag vet. Jag älskar att gå catwalk, och om det blir av blir det mycket sånt i vår. Det börjar närma sig till vår första modevisning, andra veckan i februari. Oh vad Isglacialen ska bli kul! En av de som jobbar med Ishotellet i Jukkasjärvi kommer och lär oss hur vi ska hugga och skulptera i isblock. Det kallar jag norrlänskakunskaper!

Hmm måste säga att jag hittat (eller hittat och hittat, Spotify hittade henne åt mig) men Nina Simone är en underbar sångerska som jazz och blues. Woundelful! Gör helt klart packningen mindre smärtsam..

Kommentarer
Postat av: Julia Adner

JO! Nu får du ta och sluta skriva med måååååååååååååååååååånga bokstäver på rad och skippa alla ................ Annars är det kul att veta vad du gör.

2010-01-10 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0