Så rent som bara jag kan göra

Nu har jag städat mitt rum och mitt golv rent av skiner, så mycket som nu matta plastmattor kan skina. Men Frida tyckte det var fint iaf, tyvärr är nu mina händer så himla torra av alla medel och inte noog med att jag har ont i munnen! Det är nämligen så att min visdomstand har vuxit ut men nu har det börja bli problem! Jag ska inte beskriva allt in ingående (är inte så trevligt skulle jag tro) men mitt tandkött är svullet och gör så ont att hela huvudet värker. Illa.

Den här helgen har varit bra, men inte så produktiv som jag hoppats på. Men det blir den väl aldrig, jag lyckas bättre på vardagarna. Så i morgon ska jag göra klart mina byxor tänker jag mig, eller ja iaf folla och sy fast dragkedjorna i benen. Sen tänker jag nog ta tag i det här med väst, nu har jag inga undanflykter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0