Skola skola skola!

Jag älskar att vara här! Tyvärr vaknade jag dock i morse med väldigt ont i halsen och allt för för snuvig för att det skulle vara kul. Men, materiallära på menun så det var bara att kliva upp. Lektionen var faktiskt väldigt intressant, trots att andra kanske inte tyckte lika som jag. Dock kände jag väl att hon kunde haft lite mer pondus, eller iaf något sånär självförtoende, eller?

Vårt nästa projekt i sömnaden är en väst och trots att jag nyligen köpt tyg fär närmre 1000 kr har jag INGET av nytta, till det här då. Så det blir helt enkelt att åka in till Sundsvall och köpa ännu mer... yes vad skönt, så här inför Åre. Men jag har beslutat mig för att avsluta min fina fina prenumeration på ELLE, det fanns helt enkelt inte ekonomi till det. Fast, jag tänker nog unna mig något annat.. kanske något ljust sådär?

Idag har jag också börjat på ett par nya byxor! De blir i samma stil (efter samma mönster) som de andra men DOCK raka veck och med ett ok i stjäretn! Linningen blir bredare och foder i fickor blir i annan färg. Riktigt spexigt om jag får säga det själv. Tyvärr har inte arbetsfarten kommig igång än så processen är endast i uppritande-på-tyg-stadiet. Men det går frammåt iaf.

I morgon blir det ett till pass i materiallära och det blir lite brännprovet och sånt, ska bli himla skoj skoj. Sen hoppas jag att jag kommer klippt ut alla delar och fått lite panik.. I morgon ska jag förhoppningvis också inviga min nya kamera, lite nervös är jag faktiskt om den fungerar har ju vatt si och så med det.

Klockan är för mycket och jag lär mig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0