Två steg fram och ett steg bak

Så har det varit idag. Jag har lyckats bli klar med mina byxor! Yes, äntligen. Jag har dock inte hunnit studiofota dem men några bilder kan ni få se.



En liten aning om hur de ser ut iaf.

Mer då, jo jag har börjat kolla på mönster till min väst. Men det var där jag stannade och gick tillbaka. Jag fattar ingenting! Jag vill ha bort insnitten men mönstret blir så buckligt att jag inte kan jobba med det. Så jag försöker komma på vilken av de 7 olika insnitten jag ska använda mig av men vet inte om det kommer funka med mina ränder. Så jag är fast. Istället har jag börjat på en t-shirt i svart trikå och svart spets, hoppas det går vägen.

Jag har en infektion i min mun och nu har jag smärta i hela högra käken och den börjar leta sig in på vänstra. I morgon ska jag till tandis!! Men nu så får jag skölja men en saltlösning som drar ihop hela munnen på min av sälta, isch. Annars ska jag gå och lägga min, 6 timmars sömn två dagar i rad gör ingen människa frisk.

I morgon blir det catwalklektion tillsammans med artisterna, pice of a cake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0