AAHH jag ska på intervju!

Äntligen! Äntligen! Äntligen ringde någon! Haha en mycket trevlig tjej Klara ringde från företagen Face2Face där det står att de jobbar med:

FACE2FACE er et reklame- og kommunikasjonsbyrå grunnlagt i 1999. Byrået har spesialisert seg på kampanjer som øker bedrifters topplinjevekst, skaper målbare resultater og genererer word-of-mouth. Vi jobber med alle typer 1:1-kampanjer, events, PR, salgskonsepter, sampling, virale kampanjer, sosiale medier, blogging og geriljamarkedsføring. Siden oppstarten har vi gjennomført over 30 millioner samtaler med forbrukere i avgjørende valgsituasjoner og skaffet over 2 000 000 registrerte lojale kundeforhold. Byrået har over 200 ansatte med kontorer i Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim, Stockholm og New York.

Det låter så himla kul! Trodde att det mest handlade om sånna jobbiga saker som att stå på något köpcentrum och sälja någonting osäljbart. Men det är verkar kul, att jobba med events är ju verkligen något jag skulle kunna göra. Yes! Så det känns så kul att jag ska dit på fredag kl. 11.00 och bli intervjuas. Sen på eftermiddagen kl. 17.00 ska jag träffa en kvinna, jeanette och kolla på ett eventuellt rum och kanske jag ska kolla på ett rum till. Ah det känns så kul att ha något mål med resan, bestämt.

Annars har jag sjuka resnerver så jag snart går i bitar, jag som är så van att resa nu kanske inte klarar det här. Haha skönt att träffa pops i Stockholm då.

Ikväll har vi varit hos vår lärare Håkki (sjölvinbjudna) och gett honom presenter och ätit massor av mammasbullar och gräddbullar, sockerkick javisst! Och hans ställe var verkligen som man tänkte sig att det skulle vara, fyllt med massa prylar och massor av LP-skivor. Det var supermysigt med massa knäppa lampor och ännu fler böcker. Det blev som en liten läsar-träff där ett tag. Och i en av böckerna Bad hair hittade jag en bild som var helt surrialiskt lik en kille på vår skola. Tyvärr är min kamera knäpp så jag hårsöker efter bilden på nätet men det verkars vårt. Om jag kommer över den så blir det banne mig bild, hoppas han inte tar illa upp.

HAHA JAG HITTADE DEN! Nu jävlar!



Adam.. är du vampyr?


Annars är dagens låt också en Billie The Vision låt


Blir bara så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0