Jag lyckades

YES!!

Igår fick jag reda på att jag fick jobbet jag ville ha! Jag ska nu i sommar jobba för företaget Face2Faces och vara med på deras turné som går runt om i Norge. Så nu känns det verkligen värt att jag åkte till Oslo. Annars så känns livet ganska kallt, det är fortfarande snö här ohch den snöar med jämna mellanrum. Då känns det också extra jobbigt när man får sms hemmifrån och det står 20 plusgrader.. usch!

Idag har vi hängt ut vår utsällning på ett litet lite ställe i Boltsjö (eller vad det nu hette), ett naturum med massa uppstoppade djur, och så vi nu. Mycket lustig kombination. Det tog i alla fall hela dagen och nu är jag helt slut. Det kan ju också bero på att jag blev helt till mg över att vi hade påsklunscg idag! och åt lite för fort, tyvärr visade det sig inte vara alls lika gott som mormors hemma.

Det är så kontigt, jag är så orklös. Jag har börjat träna igen så varför komer inter energin? Varför får jag istället ont i knän, smalben, hälsenor och huvudet? Det suger. Så idag har jag inte gjort något vättigt alls, min kappe kommer bara mer och mer på efetrkälje. Jag funderar på hurvida jag ska ta hem något och sy där, det är ju faktiskt så att min symaskin ska levereras på lovet. Men sen tänker jag såhär, att jag och Maja ska (såklart) till Stof och Stil och där hoppas jag hitta ett ljust snyggt jeans-tyg som jag ska sy en supersöt jacka med lite spetsdetaljer.

Nej nu ska jag väl fixa innan den funktionella träningen som jag tydligen sagt ja att gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0