Oslo droppar majs

Idag gick jag upp kl. 05.10 för att hinna med, ändå fick jag stressa det suger. Men jag tror jag fick med mig allt trots det. Sen var det bara att åka till Stockholm och träffa posps och bli bjuden på mat innan sjävla resan kunde börja, 6.5 h till Oslo. Väl framme är det mörkt men jättefint. Fick intrycket av att staden ligger i en bergsdal, husen går upp på sidorna och det var jättefint med alla husen. Där träffade jag den enarmade Stefan som vänligt bar min väska. Efter att ha suttit ner alldeles för många timmar och fått platt ruma var det skönt att gå lite. Nu sitter jag och har tagit över hans dator (3 timmar gammal) och blir nersölad av mat, villke kille. Det första jagj egentligen ville göra var at sticka ut oc springa men den outfiten fick inte riktigt plats. Men efter att ha placerat mig i soffan kan jag ändå tänka mig att sitta kvar.

I morgon ska jag försöka få upp Stefan i någerlunda tid så jag hinner dela ut lite CVn sen blir det intevju på den. Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0