Sj, jag hatar er

Så inte nog med pressen som jag känner över att jag är slow mo' på att sy så får jag dåliga nyheter som inte känns så kul att prata om + att Sj ringer och säger att mitt tåg från Sundsvall till Stockholm på onsdag den 24 ÄR INSTÄLLT! Va fan?! Hur ska ajg göra nu. Dagens känsla gör att jag känner mig djupt bitter och vill skrika på dem. Nåde om de inte svarar. Det som också är helt idiotisk är de olika kategorierna som man ska välja när man ringer. Ingen heter - Jag vill prata med en ansvarig eller - Jag vill skrika som fan eller - Vad är det som händer, jag måte åka! Sjukt dåligt upplägg.

Efter 20 min har jag gått från plats 7 till 6. Jag kommer dö om de tar betalt för den här skiten.

For fän män!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0