Är utan mitt "kom-i-håg"

Jag har ju rätt dåligt minne och det tryter ännu mer när jag är full så därför var jag så väldans glad när jag köpt min nya kamera, men lyckan var kortvarig. Redan för tre-fyra dagar sen började han (märk norrlänskan) krongla och ville inte starta. Eller så när han väl gjorde det stängde han av sig igen och man fick fixa och trixa hur länge som helst. Så det enda som fann att göras var att ordna upp det hela, om man säger så är det lättare sagt än gjort. Jag, Alicia, Linn och Maja åkte in till Birsta och skulle ta itu med det hela. Resultatet blev att jag nu kommer vara utan den i 4-5 veckor eftersom det var en utgående modell och ingen kamera fanns i samma klass.. BULL!!! DÄRFÖR kommer det alltså bli mest skriveri och en och annan dålig kamerabild (om inte mina goda vänner är snälla nog att lägga över deras bilder till mig... hint...hint...)

Denna helgen var vår första helg tillsammans på skolan, med skolan, i skolan. Och det har varit förvånandsvärt kul! Jag menar inte att jag inte trodde att det skulle bli ball men det har verkligen! varit kul. Igår hade vi vår första riktiga skolfest och trots de olika bråken hade jag mycket roligt (förutom lärargrejen). Människorna på vår skola är verkligen helsköna, en del har jag väl lite svårt att förstå MEN jag ska inte dra förhastade slutsatser för det skulle bara bli pinsamt om motsatsen bevisades, antar jag. Ikväll (efter utflykten) har det varit mys i... stuga 6? eller var det i stuga 4? Jag har ingen koll på det där. Men det har varit trevligt och allt sånt som hör till. Och såklart har vi stora planer till i morgon också, recheck på det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0