Flyttgång!

Det ÄR på riktigt, bara så ni vet! Fränsta är inget hittepå även om det är en miniatystad utan mänskligaktivitet och livsnödvändiga saker som uteställen och systembolag. Men det är inte ett skämt. Idag flyttade jag hem min säng och DÅ är det allvar. Jag fick en insikt av att jag skulle åka iväg sista dagen på jobbet, om vad det innebär och så men nu! Nu vet jag varken ut eller in. Jag har haft så många underbara dagar med mina vänner att jag inte kan förstå hur det ska gå utan dem. Jag har inte heller hunnit träffa alla jag vill innan jag åker iväg. Typ som min bebisKlara. Hon kommer vara 2,5 år innan jag ser henne igen och Minna, henne kommer jag nog inte känns igen. Det är väl detta som kallas sån där.. flyttångest? Men jag ångrar mig inte och skulle inte vilja byta ut det, jag vill mest bara att alla ska följa med. Är det möjligt kanske? snälla..
Men jag har verkligen blivit överraskad av alla! Alla som varit nära har kommit närmre och ni som jag känner nu är helt otroliga. Tack!! Men än återstår det tre dagar och nu jävlar. På torsdag smäller det, så ska alla ut och vi ska göra Lund så som bara vi kan.

HÄNG MED DET BLIR BALL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0