Slödag

Idag har varit min och Bulles "göra ingenting-dag" och vi har lyckats utmärkt med den planen, någon gång ska man ju lyckas! Så vi började dagen tidigt, för ovanlighetens skull med att göra: ingenting. Sen fortsatte vi med att fila på min blogg (tada!) seeeen fortsatte vi göra ingenting. Ahh ibland är det naaajs att vara helt groteskt äcklig och seg. Tillslut fick vi med nog energi att orka beställa hämtpizza, och det var verkligen det bästa vi gjort!!

 

Efter maten hände något mycket drastiskt, jag och Bulle fick en energichock och busade med Mike. Det är Bulles au pairfamiljs hund som är helt underbar. Han är så sjuk! Han älskar att leka med sin boll och ha dragkamp. Men han gillar också pussar så jag försökte ängna vår tid till sånt viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0