Utekväll med mina kära

Oh jag fick träffa alla jag älskar! Haha det var så kul när jag stöter på min vän Hanna och man ser hur sliten och jävligt trött hon är men hon springer fram till en och kramas. Det är kärlek!

Dagen fortsatte iaf med att jag träffade Elise och guuud vad underbart det var! Massa iskall öl och lättdrucket rödvin. Dock en jävla massa klädångest! Inget satt rätt men allt satt fel. Suck! Tillslut kom vi iväg och var rätt vingliga på foten. Första destinationen fick bli Kulturen och där blev det (tänka sig) ännu mer öl!




De e najs!

Partysugna som vi var (jag hade svårt att sitta still) terrade vi tjejerna tills de tillslut döck upp och sen bar det av! Ja kanske inte så långt men till Hercules iaf. Och så länge det är vi är det alltid de bästa kvällarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0