Leva Lund

De här dagarna, igår, idag och i morgon.. det är så jag vill ha det! Festa och vakna med baksmälla (ja.. kanske inte det bästa som finns).. ordna inför trevlig middag och i morgon betala för en 6 rätters. Ahh jag gillar det! Vänner och mat, mat och vänner det är precis min stil.

Ikväll ska det iaf bli hjortstek med potatisgratäng och sen tänkte jag inviga min nya fondue (choklad såklart) med diverse frukt. Det kan ju tyckas låta simpelt men kan inte riktigt komma på vad som egentligen är gott att doppa. Jaja lite research så hoppas jag finna nått kul.

Det ska bli sååå skönt att bo inne i Lund ett par dagar, så att iaf möjligheten till ett socialt liv finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0