Med tanke på..

året som gått fasar jag bara inför nästa. Snart nyår igen då eller? Meeeen nästa år, jag känner endå att då NÅSTE det ju hända något ball! Palla ett till sånt här år.. haha

Jag känner såhär... att flytta eller inte flytta det är ganska självklart. Men att få jobb eller inte känns lite svårare. det är lite det som får besluta var jag ska bo den närmsta tiden. Men guuuud vad jag hoppas på någon annanstans än Lund! USCH!

Ikväll blir det iaf besök hos grisen med familj och sen bär det av till radarparet Hanna och Jens.. skämt och sido. Får väl se om det bli någon ytterligare uppläxning av ultraLundensaren Jens, I pray not!

Nej ett stökigt ställe städar inte sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0