Jul, jul..

Jag måååste bara säga att idag har jag verkligen fått en underbar julkänsla! Jag fick en fantastisk fin promenad i morse där man såg dimman ligga under bergtopparna, allt var vitt och luften var sådär frisk och klar.. som den bara är när det snart är vinter. Jag fick värsta flash backen (hahah ursäkta stavningen) sen när jag var liten, men jag såg några barn springa omkring och kom ihåg vilket perfekt springväder det var; man kunde springa huur mycket som helst utan att bli svettig (beroende på kondition dock).

Dagens låt:




Men, inte nog med det dagen var inte slut. Idag är det ju, som nämnt 1a advent (which I lööööv) och det betyder JULMARKNAD. Och för att vara Fränsta blev jag mycket positivt överraskad. kanske inte för att det fanns så himla mycket fint men känslan, den var verkligen där.

Det var inte mycket som fattades idag... men det där sista får jag väl vänta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0