Let's go, SMK!!!

Vilken kväll!

Den började bra med en trevlig bussresa in till Sundsvall med tjejerna. Jag är så lycklig över alla mina vänner! Men det var iaf så att jag, Maja, Alicia, Fanny och Linn skulle in på den efterlängtade konserten med Slagsmålsklubben på Stadshuset i Sundsvall. Och vi fick lov att sova hos Majas snälla släktingar så vi slapp ta kl 5 tåget hem. Vi till och med låna deras naaajsiga bil. Och eftersom jag numera är en nykter Johanna med körkort så fick jag köra. Hur underbart var inte det?

Men vi började med att för festa i källaren.. fast i början var det lite bråk? ;)



Eller det kanske inte var sååå seriöst...

Sen fortsatte festander med - Jag har aldrig. Och vid det här laget känner nog jag att vi vet det mesta om varandra, men låt oss ha den vetskapen i tystnad...!

För att inte dra ner stämmningen ökade vi takten och förberedelserna gick av bara farten!



Klassikern..


































Det var en grym kväll i källaren, och vi alla bidrog med lite smaskiga detaljer...

Vi fick för oss att lägga upp en direktbild på Facebook, det var väl inte det som var det svåra utan mer att alla skulle få synas hehe!



Men så länge man försöker...

Väldigt mycket fler bilder tog, både bra och dåliga innan vi skulle iväg. En del på Fannys fot, andra var närbilder på Linn, några (rätt många) kanske var på Majas rumpa och sen var de maaassa coola bilder på Alicia och en och annan egobild på mig... vad ska man säga!

Två minuter innan vi skulle dra åker SJÄLVKLART min kamera i golvet. jag menar vad är oddsen? Jag och kameros är inte så häääär tajta utan vi är lite mer isär. För mig känns det inte helt ok! Ledsen i ögan och med lite sorg i hjärtat fick jag iaf upp peppen igen och i bilen var vi alla på igen.

PAX FÖR DEN LILA!!

Och väl på Stadshuset, vad ska man säga... Det ägde! Eller jag ägde ALLA! på dansgolvet, min väderkvar var ouppnårbar. Känn på den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0