Dagen dagen...

Asså denna dagen! Inte helt okeeeej, det har alltså inte varit min dag idag. Den började ändå lite pepp med att man vet att man ska ha sömnad och börja på något nytt. MEN! Sen kommer ju första problemet att man inte vilken design man ska börja med, den midjekorta kavajen eller den svallande kappan? Det fick helt enkelt bli Jennys beslut (vår lärares)  och det fick bli kavajen. Då är det alltså bara att börja... men neeej då stöter man på miljoner andra problem och jag bokstavligen dör inombrods. Alla andra får i ordning sitt och jag känner mig som världens looser. Så som konsekvens för min oförmåga att förstå bli jag jättearg och är dum mot alla. Förlåt mig för idag!!

För att komma på bättre humör så blir äntligen fotograferingen med Linn av, och alla som känner mig vet ju att en stund framför kameran för Johanna att må bra. Så även idag. Så nu är äntligen min Fanny.tröja på bild och det känns jättebra! Här är lite oliak vinklar på denna fantastiska design!



Det är en ganska lång krage...

Med finaste blåbärstyget innuti!

En spexartröja!

Kommentarer
Postat av: Linn

du är så söt johanna :)

2009-10-08 @ 23:11:08
Postat av: jeanette

Gud vad fin!! Har du gjort den? Den är jättesnygg och häftig!! Grattis!

2009-10-09 @ 07:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0