Dagens utmaning

Idag har vi fått måla kroki, det var första gången jag gjort det. Oj! Det var svårt! Jag trodde ändå att det skulle bli lättare eftersom det inte längre fanns några kläder som ställde till det, men det fanns det gott om andra saker som gjorde. Nu när man såg bokstavligen hela kroppen (modellen var ju självklart naken) var det lite viktigare att se alla propotioner och hur allt skulle förhålla sig till varandra. Hade jag inte varit så grymt dålig hade lagt upp en bild, men jag antar att sånt får vänta till slutet av nästa termin...

Jag har verkligen börjat länga hem. Jag längtar inte alls härifrån för att jag inte trivs eller nått, men det börjar kännas att man är borta och det var länge sen man fick något miljöombyte eller ett nytt ansikte att se på och en annan röst att höra. Men för att inte göra väntan lång försöker jag göra så mycket som möjligt, bara att jag är ganska lat och att sitta på rummet är en alltför återkommande händelse just nu.

Just nu håller jag på med att göra klart mitt tredjepar med armvärmare och krampen i fingrarna är ett faktum. Jag försöker också lyssna på Amy Winehouse men Spotify lackar hela tiden men när det funkar tänker jag så på min syster, saknar dig så massa mycket!

Annars har jag lyckats springa längre än 200 m i sträck idag med supersprintern Kajsa, det var så himla skönt... och jobbigt. Jag ska försöka göra det igen och vem vet kanske jag får kondis! Ne, den turen tog hårt och för att orka boxen i morgon med Maja så ska jag nanna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0