En shoppoholics bekännelse

Ja, det är då mig det handlar om. Som ni redan vet köpte jag ju lite tyg förra veckan och nu var det dags igen. Iadg blev det en tur ner till skolshoppen där en skissbok, akvarellpensel och 10 st akvarellpennor inkasserades. Sen inte nog med det blev det en tur på Apoteket, Inte Bara Sport och Garnbutiken och ytterliggare spederingar utfördes. Men, saken är att det känns så HIMLA BRA!! Jag älskar att shoppa och när det är till saker som stödjer min utbildning och kreativitet gör det inget, igen alls! Så nu sitter jag här och kämpar med min sista armvärmare innan jag äntligen får byta garn, LYCKA!!

Ikväll blir det box mad Kajsa i min klass och tillsammans ska vi kämpa oss igenom både passet och träningvärken, nästan lycka på deeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0