Smääärta!

Så typiskt! Så jävla jävla jääävla typiskt! Jag köpte en ny ring när jag var i London, en jättefin i guld med två små kulor på. Men tror ni inte att en av de där jävla kulorna åkt av?!! Jo, såklart när kommit tillbaka ifrån duschen märker jag det men då är det redan försent. Jaha tänkte jag det var ju trist, får sätta i staven igen. Synd bara att den var så jävla mycket tjockare (ursäkta alla svordomar men ni anar inte) så nu har jag alltså fått töja hålfan. Jag säger bara smäääärta! Nu har det svulnat upp och ser inte alls så där trevligt ut längre. Måste in till Sundsvall och fixa en ny. Grymt bra att Linn vill in och träffa killen innan han far till Spanien och att Alice vill pierca sig, kunde inte bli bättre. Så i morgon far vi in i Gamla Bettan till storstan.

Igår var det fest! Fedefest var det tänk men det dog lite efter BK. Men vi hade grymt kul på förfesten och jag tror att Tamminen blev en aning förskräckt men det kan inte hjälpas när Petra kommer med rumpan i ansiktet... men vad ska man säga? Är det musik ska man dansa!




Maja, Tamminen och jag..och Petras rumpa. Detta är vårt mest publicerade foto



Sen var det dans dans dans!




Våra fester på skolan äger! Tycker vi stannar här, för alltid!


När vi kom in till Sundsvall var vi först på ett ställe som hette BK och det var kul, vi dansade och hade oss. Men efter att massa indiska män (mestadels) inte kunde bete sig gick vi därifrån. Vi hanmade på ett ställe med 16 årsgränd och när vi visste det ilade vi därifrån illa kvick. Då fick vi sällskap av Adam som var dagens ängel och körde oss hem vid två tre. En kort utekväll, kändes rätt konstigt. Sen blev det Fifa hoa Adam och jag däckade i Linns knä, MYS!. Annars idag har jag tagit mig fram och tillbaka till bilen, en ultimat slödag. Min stickning går frammåt och jag har tyg och tyll till vårt nästa projekt: kjol. Såklart fick vi ett tema och det blev "festival". Allt som rymms innom det kan man göra. Min tanke leder mig såklart hem och Kiviksmarknad och konstrundan fick bli mitt tema. Vad det blir av det sen lär bli plåtat.

Igår hade jag världens hemlängtan, jag dog nästan. Det var inte mycket som stämmde den dagen men efter 10 desperata telefonförsök fick jag äntligen tag på min syster och det är jag väldigt glad för! Det var längesen någon fick mig att skratta så myket och om dating som hon gjorde. Tack underbara du! Förövrigt saknar jag mina vänner otroligt. Inte alls för att de som är här inte är bra, det är fantastiska och helt makalösa. Men de är nya, och detta är en skyddad miljö. Vet inte om de andra känner som jag men man måste börja om från början, med alla. Det finns ingen som vet hur man är, som känner en utan allt sånt måste läras på nytt. Och det är inte bara de andra som ska lära sig mig utan jag ska lära mig dem, 60 nya pers blir rätt jobbigt. Därför var det skönt att få prata med hemma. Men nu är allt bra och festen fortsätter. Natten är kort och i morgon blir det utflykt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0